Wednesday, July 29, 2009

Tukar-tukar hadiah sempena raya....

askum...
YAHOO!!! x lama lg nak raya..(W/pun pose lum tiba lagi..hehehe...).....
Aku dgr citer xtvt tukar-tukar hadiah mlm raya (ala xtvt taun lepas ler..) akan kembali lagi..btul ke?
nak buat mlm raya pertama atau raya kedua?Tolong kompomkan..
sbb kalu x salah aku majoriti taun ni raya pertama semua balik umah mertua masing-masingkan??..
Sapa yg rasa nak join dialu2kan..
Pd aku ler x perlu hadiah yg mahal2.ikut ler kemampuan.hadiah kawin yg x pakai lg tu pun boleh bg..hehehe.. :-).
Yg penting hubungan kekeluargaan kita ni semakin erat.maklum la masing-masing dah berkeluarga n duk pun jauh2..kata org jarang2 dpt berjumpa n berkumpul ramai-ramai...

Sekian.....

30 comments:

elon n family said...

aku setuju sangat2 tu buat acara tuka2 adiah raya ke-2

E-pin said...

ok ok aku setuju....
malam raya kedua rasanya sesuai kot sebab raya pertama ramai yg blk umah mak metua.....
lg satu aku ingin menawarkan satu pakej fotografi untuk family masing2... sekeping gambar bersaiz 10R berharga dlm rm15-20 sekeping x termasuk frame...
Zul, boleh pinjam backdrop member ko tu x?. nnt aku bg la satu gambar family ko FOC...
Tolong bg feedback yer....

zue said...

ape??? 20 keping gambar free? hehehe..
zul tgh kene kuarantin kat umah skrg ni..

kak elon said...

zue,nape kena kena kuarantin...??

zue said...

zul dah 2 hari demam..samala ngan riyaz..alhamdulillah arini dua2 dah ok.kwn opis zul disyaki H1N1, kebetulan zul pun demam,so Dr nasihatkan dok umah je..risau gak ni, student kelas kite dah 2 org disyaki minggu ni, tp diorg xdtg kelasla..

napie said...

aku rasale kan hadiah tu x terlalu mhl dan x terlalu murah..demi keadilan kpd suma pihak...hehehehehe.... ni cadangan je..tp klu sapa nk bg hadiah proton saga blm pun ok gak..wakakaka....

E-pin said...

waaaa... aku pun kena kuarantin sebab kena B1N1 wakakakak....
aku nasihatkan sesape yg kena demam tu makanla Transfer factor....
Semalam kat Melaka ada sorang dah meninggal pasal H1N1... so better watch out...

muz said...

sokong2...mintak2 ler da dpt gaji raye nti.. kalu x...spt yg wasilah kater...bg ape yg ade...hehehehe.

Riyaz said...

huh...aku sbnrnya masih demam x demam...kdg2 ok kdg2 x ok..risau jgk ni..kalau x larat lg aku ke GH melaka la..harap2 x der apa ler...

ok pin, nanti aku bwk blk backdrop tue..nanti aku pilih2 pattern yang cantik skit..aku setuju la buat raya kedua (malam) tue..ramai skit ada..sbb raya ke tiga aku kena kerja dah..

bab hadiah plak aku rasa x kisah la apa brg pun.nk bg toyota vios ker, myvi ker...tp aku ada plan nk bikin yg gempaq punya..sapa dpt untung la...wakakakakakak

zue said...

semua doakan zul xde ape2 eh..dia kat GH ni check up sbb panas bdn zul dah sampai 40

E-pin said...

ni kes bahaya ni.....
suruh mkn ubat abe mat tu laaa...
rasa2nya berkesan kot...

zue said...

tula, mmg tgh mkn ubat bang mat pn..

halis005547 said...

alamak zul..nampaknyer ko patut dikenakn kuarantin nih..

cpenyibuk said...

nie topik tuka2 hadiahke...H1N1 (?_?)

zue said...

zul mmg tgh kuarantinlah ni..bkn patut lg..anak dia pn dia tak jumpa..ni nak tgglkan lauk kat peti ais stok seminggu utk zul..isnin sampai rabu kite ada kursus kat kelana jaya..

e-pin said...

kira ko x boleh balik rumah la ye Zu? ni kira mcm citer dulu2 la.. letak nasi dgn lauk depan pintu je heheheheh...

kak elon said...

zul,skrg ni ko kat ne?kat GH lg ker...?

~yan~ said...

zul ko dah ok ker sekarg nie.. sampai bila perintah berkurang ko nak tamat.. huhuhuhu... adui la.. camaner la ko lak yg leh dapat penyakit tue... cepat2 baik yer..huhuhuhu

kak elon said...

zul,update sket keadaan ko kat blog nih...saje tnya kabo...

E-pin said...

kalau dh sembuh tu kira ok la.. kat tempat aku dah ada bbrp org yg positif H1N1.. x tau la bila nk tutup nih...
Korang ada plan nk blk kg ramai2 1st puasa ni x? bagus kalau blk sebab raya nnt ramai yg x blk 1st raya...
akummg blk 1st puasa ni...

Riyaz said...

sapa2 yg ada plan nk buka puasa di kg dialu2 kan..pas buka blh terawih...hahahaha, ni yg x tahan nie..huhuhuhuh....rasanya baru jer puasa, ni dh puasa semula..

p/s: kat tmpt aku ni yg postif h1n1 dah mcm buat mainan jer..hari2 aku dgr ada yg positif.nk wat camner, dh nk kena...tahniah la melaka..hahahahah

napie said...

kita posa berapa haribulan ekh?hari apa tu?

halis005547 said...

22/8/2009..ari sabtu.

aprilon said...

aku balik hari ke-5 posa.hari khamis.

cucupah said...

fuh ! x lama lg nak pose !=_=

kak aii said...

wah dah lama tak masuk blog ni. mcm2 le pulak..ni kira summary dari akak le ni..
1. tahniah zul sebab dah baik.. nasib baik tak kena..
2. akak setuju le buat tukar2 hadiah hari raya ke-2. ni yang nak tengok kat dalam gobok akak ni apa yang ada hadiah kawin2 dulu.. he..he
3. betul ke baju raya tema biru muda... bkan apa.. akak biasa le terkeluar dari colour tema.. abang is ko dah ada baju biru muda raya tiga tahun lepas..so tak yah beli.. zaman2 gawat2 ni kena jimat..

elon said...

eh eh eh!!!sapa plak yang jd cucupah nih...yg dah pandai menulis ker yg belum tahu menulis...hehehe

napie said...

amik gambo nti raya ke 2 ptg ekh!!!

elon said...

baju raya yg tema biru muda tuh...aku rasa sesuai dipakai untuk raya ke2.tul x...sbb kita begambar pun masa raya ke-2...

halis005547 said...

aku setuju sesgt....