Monday, July 13, 2009

Hutlista - Ulu Yam














8 comments:

napie said...

sejuk gilerr air ulu yam ni....tp yg best si yaya dh tunjukkan ciri2 seorang perenang yg berjaya masa depan...heheheheh....nasib baik x lemas.....

Alhamra said...

yaya mmg excited ngan air..apepun time kasih ler pd cikna yg msk mcm2..next time kite p lg reramai...

Riyaz said...

Wei,aku yg dkt btg kali pun x penah dtg mandi.tp aku tau mmg best.
p/s: aku kt spital lg ni.x sbor nk kuar.aku guna hp cnggih aku.haha

kak aii said...

apasal le kat spital pulak ..;

Riyaz said...

Aku operate kt kalenjar muka.ada cyst la kak..dh berakar dh.nasib buat cpt..ni mak,yan,mizan,liza,aina,wasilah bru dtg tgk aku.hahaha..susah2 je.hehe

kak aii said...

sampai bila duk hospital ni

kak aii said...

sampai bila duk hospital ni

Riyaz said...

dah kuar arr kak...dpt mc smggu..tp aku dtg opis gak.boring dok umah..huhuhuhuh...aku rasa nanti kita buat family day kat ulu yam la..jimat dan segar..hahahahah