Monday, July 6, 2009

Deposit Family Day

Salam semua....



FYI...



RM1000 dari duit dana dah dikeluarkan utk deposit family day ( sepatutnya rm1000 tu utk sponser family day.....)

tapi memandangkan kita semua belum bayar deposit so duit dana tu digunakan sebagai deposit dahulu..

Jadi aku harap semua ( kecuali napi ) dapat bayar deposit dgn segera pada bulan hadapan.kalau nak byr lg awal lg bagus..senang keja aku...heheh...



Depositnya 1 family = rm50

Sekian terima kasih..


P/S : kak aii semua sekali 10 family or 11 family..nape aku kira ada 11 family???

11 comments:

kak aii said...

10 family + (yan,dell,mak ngan abang long) = 11 family le..
Akak bayar full amount dulu.. akak rasa tiap2 bulan kutip rm50.00 boleh tak.. so RM278 satu family so dalam 6 bulan habis le.. nanti ujung tahun tak yah le rasa beban sangat..sebab kita faham nanti anak2 nak gi sekolah pulak.. kan

halis005547 said...

aku pun pikir mcm tu gak..aku dah siapkan schedule installment tau..tinggal nak print jer..hehehe..
sapa2 rasa nak wat secara ansuran bleh bgtau aku..

Riyaz said...

ini sudah bagus..blh byr ansur2 tanpa interest..sgt bgs..hahaha..courth mammoth pun 3 bln pertama x pyh bayor...kahkhakahkah..
setuju2..aku byor ansur2 la erk..(abis la undi roadtax aku)..kahkakahkahkah...

zue said...

ye ke bang!! pehh selamat haku... wakakaka

dell said...

zue ni dah kira hitam putih ko ngan zul.. sah lah tu ramai saksi..he..he..klau cuba2 bawa ke pengdilan pn menang he..he..he..

napie said...

wasilah aku dh byr rm100 kan?x ingat rr..

halis005547 said...

yea napi..aku ingat..aku siap rekodkan lg..hehehe....

Anonymous said...

ok cantekkkk...tpi mesti ada org tak leh ikut ni..he,he

Y-MAT said...

TESTING JER

halis005547 said...

sapa yg x dpt ikut tu??rugi ler saper2 yg x pegi...

reena said...

silah ko dh besalin ke lum masa tu??