Tuesday, December 20, 2011
WELCOME TO LOTUS DESARU BEACH RESORT
Direction to this place, please click below link ( from Muar )
distance : 242KM
GPS coordinate : 1°33'50"N 104°15'5"E
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.0625,-95.677068&spn=38.638819,79.013672&t=m&z=4&vpsrc=1
yang ini pula laporan kaji cuaca di desaru masa tarikh event... berhati2 memandu yer..
My family will not join the convoy as i will drive straight away from Kuantan to Desaru.
- Untuk keselamatan semua dilarang mandi di pantai memandangkan keadaan cuaca yg buruk ( semalam ada 2 org lemas di pantai desaru )
- Berhati-hati memandu di musim hujan
- kopi 434 jangan lupa bawak hehe..
- time check in pukul 2.00 pm
- yg bawak balong kami mengucapkan berbanyak2 terima kasih dan jgn lupa pil mabuk jenama novomin
- kambing kat kampung dah ada penjaga ke masa org tak ada? hehe
happy holiday untuk tahun yg ke -4 ( kita akan buat grand sikit untuk ulang tahun ke 5 tahun depan ) hehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
27 comments:
Satu lagi, kita memerlukan volunteer untuk coordinate benda2 dibawah:
1. Family registration and room key collection- Kak Aii and family. tempatnya kat apartment akak pukul 2pm.
2. Telematch - need volunteer to coordinate
3. Lunch untuk hari kedua - need volunteer to coordinate
4. Cabutan bertuah - need volunteer
to coordinate
Diharap semua dapat memvolunteerkan diri untuk menjadikan family day kita ni berjalan dengan lancar..
Untuk lunch second day tu belum ada orang coordinate nak tapau makanan.. ko tolong coordinate sikit yg tu boleh tak..
Satu lagi kita memerlukan seseorang untuk mengkoordinatekan telematch.. ada volunteer ke?
eh.. sila abaikan 2 paragraph yg terakhir tu.. patutnya dah delete.. keluar plak dia
aku jadi volunteer untuk handle telematch yer...banner ngan banting pun aku dah siap print nie..hehehehe
Ni dia coordinator-coordinator yg dah confirm
1. Family registration and room key collection- Kak Aii and family. tempatnya kat apartment akak pukul 2pm.
2. Telematch - zul
3. Lunch untuk hari kedua - need volunteer to coordinate
4. Cabutan bertuah - zul
tapi kita perlukan orang coordinate untuk lunch hari kedua.. volunteer please...
Ok semua dah settle dah.. masing2 ambik tugas masing2 ya..
1. Family registration and room key collection- Kak Aii and family. tempatnya kat apartment akak pukul 2pm.
2. Telematch - zul
3. Lunch untuk hari kedua - ipin volunteer to coordinate
4. Cabutan bertuah - zul
ok, update kepada semua ahli familymaskuri..aku akan membawa mak dan balong dan akan bertolak tepat jam 9.30 pagi..sapa yang nak saing boleh saing, klu lmbt tggu kat tol @ guna gps..(sbb aku sndiri pun x tau tmpt ni kt mana)
so, disebabkan musim cuaca x menentu dicadangkan masing2 membawa keperluan ubat-ubatan yg sesuai..so sapa yg bc blog ni mintak bgtau mereka2 yg tidak berkesempatan utk mendapatkan maklumat famlyday ini..
sekian, terima kasih.
OK ada sedikit perrubahan waktu checkin ya.. lotus desaru dah bagitau checkin time is 3pm.. kalau sampai awal, boleh buat aktiviti-aktiviti dulu. registration table akan dibuka di lobby pada pukul 2pm untuk register family dan mengambil goodie bag.. harap maklum.. zul mungkin boleh buat agenda family day yang final dan masukkan kat facebook..
Urgent! perlukan no kereta yang akan ke desaru.. tolong bagi sebelum pukul 11 pagi.. kalau tak takde parking nanti.
nampaknya aku dgn kak aii jer yg beria2 nk pergi family day nie..yang lain senyap je..hahahahahah
semua org slow musim2 ujan ni...
kalau hujan lebat berpanjangan... apa plan B yg patut kita buat kat sana selain minum kopi dgn ubi rebus cicah sambal? aku rasa semua indoor program jer tu...
nti muz bwk mee siput yg dh siap goreng sekali smbal dia...bleh wat mkn2 ptg...
dapur dh ade 2...jd kuali bwk dua ler ek.. nti muz bwk yg menang punye kuali...sederhana saiz..satu jer. ke ade alternatif lain?
ok ada masalah sikitlah. tadi lotus desaru tanya.. macam mana 48 orang nak occupy 6 bilik. maksudnya average satu bilik ada 8 orang..sepatutnya tak boleh.. so akak explain kat dia.. tak semua family akan tinggal kat situ.. ada 2 atau 3 family yg akan come and go..so semua kena satu cerita ya..tapi be prepared in case kita kena ambik bilik lagi.
Kat rumah mak ada lagi tak mangkuk gabus masa keja kawin.kalau ada tlg bawak.menu yg aku bawak-mee goreng,udang goreng,seefood tomyam n karipap.kak e-lon karipap aku bawak 100 keping je...kalau nak tambah di alu-alukan.he...he...
oh..kak kalau dia check bilik kena nyorok bawah katil hehehe..tp kalau kena ambik satu bilik kena share-share le bayar..
Tu makan masa sampai le nti.on the way makan angin le dulu.he..he..
aku dmam teruk gila.suara pun x ada..mcm mana la nk pergi esok ni.adoiyai..
aik demam lagi..dulu ko g gambang pun tak silap aku demam gak..kan zul
betul la dila...dulu kt gambang pun aku terkesot2 demam..kali ni pun sama jgk arr...tp preparation yg kt aku ni mcm banner, banting, t-shirt,luckydraw gift semua dah settle..(duit je x dpt lg nie..hehehe) tgk la mcm mana keadaannya demam aku nie..pastu kita bertolak pkul 10.30 la coz check in pkul 3 kan..kak aii, bg no akaun ko (CIMB) @ aku byr by hand je duit fmily day kt sana...
ni maybank akak. 164173649171. maybank eh..bukan cimb bank.
ok..ada sapa2 yg brtolak dr kg dan tau jln ke desaru?aku x brapa tau jln nk kesana.dh tgk map tp rasanya aku tau smpi exit tol skudai je..hehehe
Berakhir sudah Family Day 2011.Terima kasiah kepada semua yg telah menjayakan family Day 2011. Selamat pergi 2011 yg cemerlang and Selamat Datang 2012. Moga2 Family Day 2012 akan lebih menyeronokkan lagi.
2012 punya family day agak2 kat mana ni?
tq pd smua yg uruskan fmilyday kita..tahun dpn hrp smua ada bersama.katanya thn dpn fmilyday kt morib..
i folow je u.kih..kih..kih
korang votela kat morib ke kat mana ke.. kalau settle awal2 senang sikit.. tapi tarikhnya lebih kurang sama la yek.. time2 christmas!
bukit merah resort
Post a Comment