Wednesday, December 2, 2009

t-shirt family day -->> undi pilihan anda!!

* sila klik pada link * (klu x aktif, korang copy link bwh ni & paste je)

http://picasaweb.google.com/mriyaz82/FamilyMaskuri?authkey=Gv1sRgCP6zx4qNmNi41wE#5410472000210560466



Assalamualaikum w.b.k ...

di sini aku ada cadangkan 3 design T-shirt family day 2009 untuk family maskuri..So boleh la pilih ikut suka...ikut majoriti yer..pastu nk bagitau tema kita tahun ni kaler merah..
dari segi harga plak aku x leh nk kompomkan sebab nak tau jgk kain yg mcm mana kita nak..kalau nk yg macam kain baju "jom rewang!! " tu mahal skit la...dlm RM22 sehelai..cop depan belakang.. pastu rasanya baju ni utk mereka yg size badannya dalam 13 tahun ke atas la...mcm marsitah, apis, amin, ana boleh la...yg kecik2 tu tak dapat la nak tolong..hehehe..

ok keputusan akhir akan dibuat pada hari isnin (7 disember 2009) ..so kalau boleh mintak SEMUA YANG TERLIBAT DALAM FAMILY DAY NI BAGI SIZE pada aku sebelum 7 disember itu la..duit akan aku collect sebelum 12 disember...Insya-Allah..

kalau ada sapa2 yang nak sponsor sila bagitau..hahahaha...semoga dimurahkan rezeki duni akhirat..amin..

sekian, terima kasih.

52 comments:

Riyaz said...

sebagai orang pertama mengundi t-shirt ni..aku memilih design C..
hahahahah..

kak aii said...

wah..kaler merah.. tentu kak ilon suka.. sebab anak2 kak ilon ngan kak ilon sekali memang suka pakai baju merah..

akak pilih yang no. 2 tu.. sebab bunga dia panajang sikit kat belakang..ha..ha

kak aii said...

eh.. yang no 2 tu design B.

E-pin said...

apsal aku x boleh masuk picasa ko ni zul...

halis005547 said...

haah la zul..aku pn x leh masuk pisca ko ni..

Riyaz said...

alamak aiii...apsal x leh?? yg lain2 blh jer nie...huhuuhh...aku nk upload gmbr dlm blog tp error plak..bg email ko pin..tlg upload

kak aii said...

copy the url tu betul2 sikit le.. sebab dia ada dua line tu

halis005547 said...

aku pun nak c..tp nak request design belakang tu kalu kebawah ckit lg lawa..depan dah nampak kemas..

E-pin said...

ko email kat slu969@gmail.com...
aku dah boleh bukak dah pun... tp ko email je laa nnt aku upload

zue said...

kite nak design B

muz said...

kami suami isteri sehati sejiwa..muahahahha..dengan penuh yakin design C. tp kn mcm wasilah gak...kalu design belkg tuh ke bwh sikit.

E-pin said...

aku pilih c for cup..... saiz cup pilih sendiri hahaha....
tp bunga tu kalau semua warna putih pun cantik... tulisan je buat kaler itam

Anonymous said...

JADI KE KALI NIE TULIS NAMA MASING2
KAT BAJU TUE...SUSAH TERTUKAR2 KDG2 BAYANG2 BAJU X NAMPAK ......

zue said...

pi tempah sulam sendirila..hehe baru kelas.. huahuahua

Anonymous said...

PASAL NAMA KAT BAJU TUE HANYA CADANGAN.....X BOLEH X JADI MASALAH .....

dell said...

B dan C dua -dua cantik. saiz aku dilah cari yang S.Nama tulis sendiri, nanti kena tambah duit plak tak gitu zul.. kesaian orang yang nak sponser.. eh! a.mat sonser ke.. tima kacih a.mat..murah rezeki... sekian terima kasih

LIZA81 said...

Betul kata kak dila b dgn c dua2 cantik..tapi za pilih B

napi said...

zul ko wat t shirt yg mcm family day lepas pasal yg bju rewang tu panas le...

napi said...

jawapan aku utk undian ni adalah a,b,c...kesemua diatas...tp aku oder utk aku je le pasal klu bini aku pakai nti nmpk pusat lak..hehehheh....

~yan~ said...

aku pilih B, sebab yang gambar belakang tu panjang dan besar... kalau pakai tudung pun leh nampak design tue.. wei make sure dapat warna merah betul yer.. jgn macm taun lepas...hehehe.. zul aku size "S"...

Alhamra said...

alah pi org nak seponser tu order 2 je le pas bersalin sok leh pakai..ida vote design b..zul pastikan merah makngah tau ;P
size L & M

Alhamra said...

baju cam jom rewang tu ok le wane pun lambat pudo...sekali lagi sekadar cdgn peace (",)

Riyaz said...

setakat ni abg mat telah sponsor RM200..huhuhu..TQ bang mat..semoga dimurahkan rezeki..nanti akan ada blog abg mat kat baju..hahaha...so yg lebih2 kita topup sendiri..isnin baru aku bgtau harga yg kena bayar erkkh..setakat ni apa pasal x der yg pilih A??? hahahah...

p/s : harap semua dapat pergi la...

kak aii said...

Yang design A kalau tengok betul2..macam mata jin juling je.. ha..ha..ha.
Akak punya biasa le.. M and abang Is saiz yang paling besarr jelah..

E-pin said...

aku saiz L, Ida saiz M, Dini ngan dania SSS ( triple s ) heheh

halis005547 said...
This comment has been removed by the author.
halis005547 said...

aku 'S'.zaki 'XL'.nur khalisah 'SSSSS'...hehehe...

Anonymous said...

SILAH MUAT KE LAGI SAIZ S NANTI NAMPAK PUSAT PULAK HAHAHA

halis005547 said...

wei..bdn aku maintain apa..mcm seblum kawin tau...berkat mkm halia & ikan bilis goreng..hehehe...

Riyaz said...

keputusan setakat ni rasanya aku selaku pereka t-sert ni akak memilih design B...hahaha..tp aku modified skit (ambik design C sket...pastu sapa2 yang belum bagi size sila bg size dan nama korang SEGERA yer...kalau yg guna "Anonymous" aku anggap x der size..hahaha....TQ

E-pin said...

zul satu lg t-shirt utk adik ipar aku saiz s... aku bawak dia sekali nanti..
aku x singgah rumah aku terus pi pd dari kuantan... brp hg nnt bg tau

Alhamra said...

ipin xder 2 mgu nti tu yg bwk adik blk kuantan..dr kuantan terus p pd..zul nti bg tau harge 3 helai bj ( L,M,S) sbb duit nk p pd pun lum bayo I-Allah 12hb bayo sekali..

kak elon said...

zul,abg zuL saiz xL, akak saiz L,masitah saiz xL,muhaimin saiz m,diana saiz...tgk pada perut tu saiz L.kihkihkih...
design A mcm mata katun oggy and coacroach,design B nampak lawa dan corak menyerlah,tp corak dia kasar sketlah,design c cantik dan nampak fotogenik ,gambar dia pun nampak halus dan berseni.rasanya aku piih c ler...

wak aina said...

zul bju ada sample x?xl dia beso mn?sbb bju jom rewang dgn family day aku rasa sama saiz tp x sama beso...

napi said...

tu le pasalnye..klu aku dgn rina size L,M..

Riyaz said...

ok setelah dikira2...sehelai baju RM25..tp disebabkan ada sponsor, so sehelai dikira RM20 sahaja..baju jenis microfiber..(utk pengetahuan, ni kain yg berkualiti tinggi.jd harap2 x der la yg komplen)..aku jamin..wkakakak...cuma pd sapa2 yg rasa msalah size tu rasanya aku pun x dpt nk tolong..kahkahkah...ala size ni lebih kurang jer la..kdg2 bj jd kecik ni sbb masuk mesin basuh cmpor ngan gebor...kahkahkah..tu yg string tue..

p/s : wasilah senarai nama n size pd aku nie.klu ada duit dana tu, guna dulu erk..nanti ganti semula pd diaorang..nk tggu collect sorang2 takut x sempat arr..

wak aina said...

aku saiz XL,S

~yan~ said...

zul make sure aku size S.. diulangi size 'S'... tq..:P

liza said...

amboi yan betul2 nak "S" sangat.......

halis005547 said...

ala yan..ko nak saiz 's'..akak jamin abis jer familyday saiz baju ko 2 ngan baju ko dah x jumpa..hehehe...

Alhamra said...

liza ko muat ker size s wakakaka muat la kot cume singkat bkn ape kalo dh beli x leh tuko sbb zul wat ngam2..sayang kannn..

Alhamra said...

za jgn kecik ati eh..ida cume nk ingatkn jek..sharing is caring peace (",)apepun suke ati la kan bajumu bukan bajuku sekali lagi peaceeee

liza said...

ida ...za x tahu.. kalo pakai baju mcm jesi ( baju kerja ) nie za pakai saiz xs tapi kalo baju t-shirt biasa m.....malas nak pikir tempah aje s... x muat terpaksalah letak dalam frame aje...heeeeeeeee
so far so good.......

napie said...

ni t shirt apa cite ni..jd wat ke x?

halis005547 said...

jadi ler...seorang rm20..sila byr kat aku yer...

aprilon said...

mane gi shoutmix box...?dah x de ke...?atau masalah kat tenet aku nih...

napi said...

tu le pasalnya nape dh x de shout mix box ni...?

kak aii said...

eh.. sapa yan gin charge makan kat sana ek. breakfast ok le.. lunch dengan dinner kena plan le.. tapau2 ke apa.. makan kat restaurant dia mahal le rm20 satu kepala..

yang lelaki2 ni tolong plan mana nak beli makan ok..budget beli makanan cam mana

zue said...

betul tu kak aii.. kite ada berapa kali dinner n lunch kat sana? nama tempat ni penuh2 ape kak aii?

Riyaz said...

mlm ni (Jumaat keliwon) aku akan buat meeting ad-hoc dgn ahli yg ada kat umah nie...sbarang keputusan akan dimaklumkan...tp secara dasarnya aku rasa masing2 kena ada plan utk family masing2 utk mkn nanti..sbb selain dr rm20 sekepala (mahal) aku rasa kat PD tu kena tgk tmpt utk beli mkn...kena ingat2, kita 3hari 2 mlm tue..huhuhuh

kak elon said...

boleh bawak rice cooker x...?

kak aii said...

nama tempat ialah angkasa resort allsuites.
http://www.ancasaresort.com

hotel tu cuma cover breakfast untuk 24 orang dewasa. budak bawah 6 tahun free.. selebihnya kena bayar.. SO lunch ngan dinner kena cari sendiri. so zul ko dengan rasmi je jadi pengerusi makanan..ha..ha

so kena confirmkan berapa family yang pegi ni.. akak nak arrange bilik ni..