Wednesday, December 30, 2009

sEL@maT tAHuN bArU 2010 & mAjLis Aqiqah

salam semua..

sempena nak menyambut tahun baru ni, family maskuri ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2010..semoga tahun 2010 ni memberi lebih banyak keberkatan, hidayah dan limpahan rezeki yang berterusan..Insya-Allah. kepada yang bercita-cita dan berazam baru tu, sila tunaikan azam anda untuk tahun ini dulu....hahahahah...yang mendapat cahaya mata dan bakal mendapat cahaya mata, tahniah diucapkan. bagi yang sedang mencari kerja @ bisnes baru, semoga berjaya diucapkan..rezeki ada di mana2...dan kepada yang sedang @ akan menyambung pengajian, selamat memerah otak...

dan kat sini nk maklumkan majlis aqiqah untuk riyaz & yassin mak akan diadakan pada hari sabtu 2.1.10...makan lepas asar..hahahaha...potong kambing + nasi beriani + dan lain2... TQ pada penyumbang2 untuk majlis yassin mak nie..pd yg x dapat balik, aku tolong makan bahagian korang..hahhahha

selamat tahun baru!!!!

16 comments:

dell said...

ari tu pendaftaran pelajar ringkatan satu.. balik dalam kul 12.. tukang makan jel lah.. Pendaftaran sek dato kul 8.00 pagi.. a.mat kena hantar Ati.. bawak dokumen yang diperlukan.. kalau nak photostat..ready awal-awal.. ila sebagai penyambut tetamu dan pendaftaran..Biasa le.. asal majlis je.. ada keja hehehe

acik jon @ azul said...

acik jon doa kan mudah2an semua nya berjalan dengan lancar

E-pin said...

ok.. selamat tahun baru... mari kita berbincang apa azam kita taun depan.... azam tahun lepas??? hahah... lupakan je laaa... mcm aku azam taun lepas dah dibawa arus since januari lagi hehehe... so taun ni bnyk strategik and tactical planning yg kononnya nk buat.... biasa laa nk masuk taun baru...harap2 some of the azam tu menjadi la yek... okla aku nk sambung tido jap... nk buat azam baru kena tido yg cukup kihkihkih

Unknown said...

azam acik jon nak bayor utang dana/pak long rm 1k hengget secepat mungkin n baju family day

Riyaz said...

aku pun sama...azam & doa aku nk selesaikan masalah2 tahun nie & nk abis belajor..benak dah aku rasa..hahahah...pastu nk settlekan hutang2 yg ada..tp klu ada sapa2 yg nk byrkan aku utang, alhamdulillah...hahahahahahh

selamat tahun baru..

kak aii said...

akak ngan yan balik petang sabtu le. sampai2 makan le agaknya.. sesapa yang masak tu tolong masak sooh hoon hitam ya.. dah lama tak makan tu.. tolong le buatkan.. wasilah selalunya yang terror masak sooh hoon ni.. wasilah.. baca2 la blog ni

Anonymous said...

utang kite pun jgn lupe le yek....

napi said...

peh!! dh lama gila aku rasa x blk kmpg...

E-pin said...

dah tak reti nk balik? heheh.. ada projek terbaru yg akan dijalankan dikampung.... rahsiaaa hehehe

dell said...

nak tau projek apa??? balik hehehe

dell said...

nak tau projek apa??? balik hehehe

Riyaz said...

ini projek kaw2 punya...huhuhuhu..mana tau blh tmbh rezeki..aku pun nk share klu blh.tp kena jd risk taker la...esok ada kambing..soohon hitam, rusa panggang...best giler...hahahha..

~yan~ said...

yeah! aku dapt balik gak.. sib baik kak ai balik.. hehehe..

napi said...

apa projek kat kampung tu?jgn jd mcm projek burung puyuh aritu dah le..alih2 senyap je suma..

napi said...

aku blk kmpg lepas bini aku bersalin le..mana leh jln jauh2 dh tggl sebulan lebih je ni..

kak aii said...

zul,
tolong bukak satu thrad untuk projek kat kampung kita tu.. akak nak update semua orang..