Wednesday, October 28, 2009

MINTA PERHATIAN SEMUA!!!!

Minta perhatian kepada semua ahli2 dana...

Sebagai org yg diamanahkan utk memegang wang dana,aku mengumumkan pembekuan sementara pinjaman dana berkuat kuasa serta merta hari ini..
kerana wang simpanan dana telah kembali susut ( kurang dari rm1000 )....

So kepada sesiapa yg masih ada hutang tertunggak tu diharap dpt membayar semula pinjaman pd setiap bulan ( Tak bnyk sikit pun jd le.. ) supaya dana ni dpt membantu kita semua pd masa dpn ( time2 terdesak ler...)..

Aku harap semua boleh memberi kerjasama..Ini kerana dana nie byk memberi kepentingan kpd kita semua.....

Terima Kasih...

P/s: sebarang pertanyaan ttg baki akaun utang tu bleh sms aku..

8 comments:

kak aii said...

wah... wasilah..ko ni dah nak bersalin pun ingat lagi utang2 orang ni... tapi bagus le tu.. dah boleh tanya status hutang melalui sms ni.. kira dah canggih jugak le... bank pun tak semua yang boleh sms..ha..ha..

halis005547 said...

hehehe...biasa ler kak..lg plak lpas nie 2 bln aku free..sapa2 pun bleh sms aku..anytime,amywhere..hahaha...

zue said...

betul ke free? jgn tak sempat nak tgk buku akaun sudahlah nanti dengan si kecik menguwek..uwekk!!! =)

Unknown said...

yer ler tue...biasenyer kalo dah ade yg menguwek-nguwek nih,bukan nak bukak buku akaun jer x sempat,nak bukak periuk nasik pun mcm x sempat....kihkihkih...

anakpah said...

aku punya utang berapa yerk.........

Ahmad Md Salleh said...

aak anak pah yg mana nie...jgn le segn2..mcm nk kire tk tau nmer

Anonymous said...

maap yer...kiter ni sebok pulak...SAJA..2..DH LMER TAK NAIP ..LER

Riyaz said...

aku rasa dana ni stop utk 2,3 bulan sbb menteri kewangan bersalin.hahahah...apapun, x dpt ler aku nk buat loan utk company aku..heheheh..(company org sebenarnya = Turin Studio)