Friday, December 26, 2008

TIPS KESELAMATAN UNTUK FAMILY DAY

Kepada semua selamat menyambut family day yg pertama. Aku sebagai security and safety expert ingin mengingatkan kepada semua... dalam kita bergembira tolong jangan abaikan aspek keselamatan. Ini termasuklah keselamatan semasa meninggalkan rumah, keselamatan di jalan raya dan juga keselamatan anak2 anda ketika di kolam renang. pastikan rumah berkunci sebelum meninggalkan rumah. kalau boleh bg tau jiran supaya dia boleh tolong perati rumah kita. tolong jadi pemandu berhemah di jalanraya maklumle cuti sekolah ni kenderaan banyak di jalanraya. keselamatan di kolam renang adalah amat penting bg anda mengawasi anak anda. maklumle bila dah terlalu suka tu kadang2 kita terlupa yg kita ada anak.... sebaik2nya beli le pelampung itik ke dan apa saja yg terapung... pastikan masing2 mengawasi anak2 anda dgn ketat... jgn biarkan mereka bersendirian di kolam renang. tu je la serba sedikit pesanan dari aku.
oh yaa.. satu lagi jangan lupa bawa plastik untuk balong... maklumle dia dia nk sponsor bubur lambuk hehehe

4 comments:

Anonymous said...

hu..hu..hu..tak nak.. ko tau tak aku yang kena bwk balong ni..konon-konon nak release tansion.. nampakny pg blik tension ni... tak de maknanya...bang zul takan le capricon je hari jadi.. sagittarius pn nak gak.. bulan 12 gak...he..he.. nak tumpang..he..he..

Anonymous said...

PIN, ko terlupa satu PESANAN :

SILA BAWA BAJU FAMILY DAY MASING2..

tompok, tp ko jangan bagi kunci umah kat apong plak..kahakahakah....

apapun sebarang kemusykilan boleh rujuk kepada pejabat masing2.wakakakaa....semoga Allah merestui perjalanan majlis kita ini..

Insya-Allah....

Anonymous said...

ok la tue kak... buat amal untuk balong..uhuk2!! kak jgn luper belikan mak bikini...erkkkk... kehkehkeh.....:))

elon said...

eh akak pun beli bikini yan!bikini bunga-bunga.tapi bukini tu fairuz punyer ler!kehkeh