Monday, December 22, 2008

selamat pengantin baru :: orAngE @ ponorogo :-)

alhamdulillah di atas limpahan kurnia-Nya maka telah berjayalah kita bersama-sama menjayakan majlis perkahwinan zaki & wasilah...tahniah2..

aku sebagai AJK x rasmi "jom rewang!" dengan ini mengalu2kan sebarang komen+pendapat+cadangan atau sebarang penambahbaikan utk menghadapai majlis2 seterusnya..(yan ngan dila punya majlis) Insya-Allah....

so kat sini disertakan 10 keping gambar TERBAIK pilihan photographer (yg mempunyai nilai2 perkahwinan dan nilai2 eksotik, fantastik,bombastik,plastik,bla..bla...bla..... kahakahakahakahkahkah)...sebenarnya aku x larat nk upload byk2...ada kerja lain arrr..sebab tu 10 keping jerkkk..

keseluruhan gambar ada 300 keping..klu byk2 nanti boring plak..so korang tunggu wasilah hantar print jer la....

kesian, Terima kasih


~sila klik pada gambar untuk paparan lebih besar~

6 comments:

elon said...

mr gollywood - selamat pengantin baru kpd cek lah kecik n cek zaki welcome to the club ni cadangan aje
kalau boleh baju jr n baju fd boleh tak diletak name sipemakainye macam tande name tag contoh email add ke kalau gua munye zeezek@yahoo.com.my
didepan baju baru ikan gelame kalau boleh no hp sekali n tahunnye taceh

elon said...

eh!eh!bunyinya mcm nak bukak bisnes ikan gelame ler plak!heheh

E-pin said...

Selamat Pengantin baru kepada Wasilah Dan Zaki.. aku sebagai bapak pengantin ( hehehe ) mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yg telah bersusah payah dan berpenat lelah menjayakan majlis ini... sila bg tau kalau ada komen yg berkaitan...

Anonymous said...

selamat pengantin baru to wasilah n zaki... semoga bahaqgia hingga ke akhir hayat.... welcome to family maskuri... they'll drive you crazy bro...get urself prepared...kehkehkeh..

halis005547 said...

aku sebagai pengantin nak ucapkan bebanyak time kasih pd korang2 semua yg telah bersusah payah menguruskan n menyesponser majlis nie..ada yg sanggup mengambil cuti awal..hehehe..tima kasih bebanyak...budi n jasa korang hanya tuhan yg dpt membalasnya...rasa terharu plak tgk keperihatinan korang sumer...huahuahuaaaaaa..........

Anonymous said...

hahhaha..wasilah poyo..ihiks! wei aku cam nak marah sikit arr ngan majlis ko nie.. aku tak puas hati la.. apsal gambar aku tak da nie...satu jer.. mana boleh.. ceh!hnnsssfff...hhnnssfff..