Tuesday, December 30, 2008

FAMILY DAY POST MORTEM

Akhirnya family day berjalan mengikut apa yg dirancang tp yg tak dirancang sebenarnya yg banyak menyumbang kepada keunikan family day yg pertama ni hehehhe..
so kalau korang ada apa2 cadangan ataupun komen pasal post mortem ni boleh ler kemukakan disini..
banyak komen yg aku dengar sebenarnya... mcm bini kena tinggal laki, laki kena tinggal bini dan mcm2 lg la hehehe... so tolong kemukakan kat sini yer...
lg satu bersedia utk event tahun dpn pulak.. kita pegi pantai PD je la.. kat situ boleh buat bnyk aktiviti...
so tolong komen utk yg lepas punya family day ni
P/S : Zul tlg upload gambo..

11 comments:

Anonymous said...

laki tinggalkan bini, bini tinggalkan laki tue satu hal... yang bini selamatkan laki aper cer pulak..kehkehkeh... mizan ko buat malu keluarga je..heheheh..ala besa la tue dah ramai2 nie... maner la nak dapat ikut tentatif aper sumer.. tp yg penting best!!

Anonymous said...

tentatif?? kahkahakah...jgn harap ler dpt ikut tentatif..kt tmpt aku ni yg pegawai protokol 5,6 org, pegawai pengiring 3 org utk handle tentatif majlis VVIP pun huru hara, lagikan kita yg mmg dah tentu semborono jer..wakakakaka..on paper boleh la.tp yg best, x der masalah besor (selain dr van tertinggal)..rasanya ok la.x der apa pun.cuma dr segi penyusunan & pembawakan peralatan kena lebih sistematik skit arrr...x der la lenggang kangkong,lenggang sawi..wakakakaakakak

TERIMA KASIH kepada semua yg telah menjayakan majlis...yg paling penting yg bahagian SPONSOR....hehehe..semoga pjg umur, murah rezeki..amin

Anonymous said...

Betul2 best jugak family day kita nie...siapa sangka keluarga maskuri pergi holiday.. lebih2 lagi banglong dapat gak dia pegi holiday dalam sejarah hidup dia walaupun masih kena tidur depan toilet..he..he..
Satu je masalah kita hari tu.. semua takut tak cukup makan last 2 berlambak2 makanan dan microwave dan rice cooker dan macam2 lagi... tapi takpe le best..
next year kalau nak pegi PD, kita kena plan awal2.. akak cadangkan kita set date dia awal2 sikit.. lepas tu collect bulan2 le.. takde le berat sangat nanti..
nanti akak survey le hotel mana aygn sesuai..

ziefairoose said...

bagus gak tu..kalau kat PD untuk mkn yg berat2 xyah masakla..kite tapau je banyak2..sbb kat sana byk kedai..
Bukan ape sian kalut2 nak masak2,dengan tempat yg bersepah lg.. kak Y sampai jd cenderella mop lantai..ishk ishk
kite standby yg simple2 je dahla..
(sekadar cadangan)

halis005547 said...

akukkn nak bg cadangan ler ckit..aku ingat nak wat dana utk family day..satu kepala rm 15 jer..dgan syarat sumer kena terlibat ler dlm bayaran tu.katakan la ahli kiter ada 22 org.so rm 15X22X 1 thn = rm3960.rasanyer cukup kalu nak wat family day akan dtg..x perlu la kiter mintak kak aii jd sponser lg..cian kak aii..setuju x??aku rasa2 kak aii mesti setuju punya..hehehe...

Anonymous said...

yer aku setuju wasilah,..sian kak ai, sampai beli udang pun kena kerat dua... hehehhe...wasilah lg satu aku cadangkan korang buat la collection untuk road tax... hukhuhkuk... macam susah jer aku nie nak menyimpan duit kan..hukhuhuk...setuju la wei...hehehe

Anonymous said...

akak dah semestinya setuju 150%.. he..hee..

Anonymous said...

ok gak tu..tp perlu perbincangan yg detail tu..lgpn lama lg..penat family day lepas pn x ilang lg..hehehehe

halis005547 said...

mcm best jer cadangan ko tu yan.sekurang2nyer sampai msa nanti x ler byk sgt kena tambah.nanti aku usulkan kat semua cadangan ko tu yan..

p/s:aku rasakan kat dunia nie umah kiter jer yg main mcm2 undi..huhuhuh...

Anonymous said...

betul tu... undi RM10, RM15, RM30 dan RM50.00.. wah wah.. undi RM5 je lum ada lagi..

Anonymous said...

wei nt buat la undi rm2.5o..kehkehekeh... wei aku penat la...kerja jer tak abis2..hari nie jer 3 ofis aku pg, mentang2 la company aku ada 3 ofis yg berlainan.. abis tiga3 cbranch kena pg..uhuk2! wei apsal aku citer pasal company aku lak kat sini...hehehe..ops sori~~.. penat..........