Tuesday, September 8, 2009

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri


Sempena nak raya ni aku membuka thread untuk kiriman ucapan hari raya untuk sedara mara yg jauh yg dekat yg bau-bau bacang dan sebagainya cewahhhhh.... so boleh le kita start bermaaf-maafan di alam maya ni yer memandangkan satu kad raya pun posmen x de hantar huhuhu...
Aku juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua pengunjung blog ini dan semoga ramadhan dan Syawal kali ini akan lebih bermakna...

10 comments:

ibu aina said...

sempena bulan baik nie liza , mizan n aina ucpkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua ,
maaf zahir dan batin ,
halalkan mana yang termakam dan terminum..semoga raya tahun nie lebih bermakna utk semua

Riyaz said...

jangan lupa ke tajuk Raya Agenda dlm blog nie yer..ada berita yg telah diupdate!! slamat berpuasa dan raya..

kak aii said...

Kak Aii, Ababg Is, Sue Anna dan Hannah juga ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat berhari raya kepada seluruh ahli keluarga maskuri. Kalau ada yang tersilap dan tersalah mintak ampun dan maaf. Almaklum le kekadang mulut akak ni terlaser jugak..

halis005547 said...

aku & zaki jugak nak mengucapkan selamat ari raya pd semua..halalkan segala yg termkn & terminum..semoga raya taun nie lebih meriah berbanding taun2 lpas...

napie said...

aku,rina n danish mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada suma ahli keluarga,sedara mara dn seluruh keturunan hj maskuri...halal mkn minum dan utang klu ada...hehe..

dell said...

salam aidilfitri untuk semua yang tersayang...ampun dan maaf dipinta. semoga tahun ini lebih keberkatannya

Salam Aidilfitri Alhamra said...

salam perantauan...alhmdllh..akhirnya siap gak kuih tempahan..kpd yg membeli terima kasih d ats sokongan..komen anda dialu2kan untuk kebaikan kami di mase2 akan datang..di kesempatan ini juga kami ingin memohon ampun di ats segala yg penah di lakukan sama ader yg tersurat mahupun tersirat I-Allah berjumpa kite d hari Raya

dell said...

baju raya tak siap lagi.. mesin roya buat hal kah..kah..kah. sape2 yang buat baju tu harap bersabar le.. beli le baju baru untuk anak-anak. kain aku pun tak siap.. nampaknya kena beli le..huhuhu

epin said...

dell betul ke baju anak aku x siap?? huwaaaa... kompom blk... kalau ok x yah le aku beli lg.. duit pun ciput skrg ni..hehe

wak aina said...

baju anak aku siap x?jgn la x siap..duit pun dah tinggal ujung2 je ni hehehe....