Thursday, September 25, 2008

Tumpang lalu....Pengumuman2...

Menjelang hari raya ni aku ingin mencadangkan beberapa perkara kepada semua bloggerz family maskuri :

1) kunci rumah anda dengan selamat.. (bkn selamat anak siti gimon)

2) berhati2 dijalan raya

3) bawak blk baju raya lengkap (lelaki / pempuan)
(jgn selekeh2 wei,aku nak ambik gambar ni utk kenangan2 + utk masuk pertandingan)

4) bawak blk kamera digital /video / CMD atau apa jer gadjet2 elektronik yg blh dijadikan bahan
rakaman..(ada laptop lg bagus,terus transfer gmbr)

5) bawak blk duit raya utk anak2 buah + mak

Kesian, terima kasih.hukkkhukkhukkk

9 comments:

Anonymous said...

betul..betul..ikutlah nasihat zul tu.. especially duit raya untuk emak ngan anak2 buah..

elon said...

wahai anak-anak buah,taun ni duit raya ada potongan 50%.kalo 10 inggit,cuma tinggal 5 inggit jer!kahkahkah.ambik jgn tak ambik

Anonymous said...

elon, ko kan dah jadi saudagar manik, patutnya duit raya daouble le... he..he..

halis005547 said...

btul la kak ilon...aku ingat nk bg satu family rm10 jer..so sape2 yg anak x ramai untung ler..tp saper2 yg anak ramai tu paham2 jer la...heheheh...

Anonymous said...

hehehe....taun nie 1st time aku bagi duit raya..huhuhuh..macam tak cayer lak dah boleh bagi duit raya..;p, memandangkan anak buah aku dah boleh buat team bola ngan pemain simpanannyer sekali, so duit raya pun aku bagi sekadar yang termampu jer la yerk..hikhikhihk

Anonymous said...

wakakakak...yan, ko jg baik2..anak aku mmg x pndai mintak.tp nanti aku bg ko no akaun tabung haji dia...ko bank in online jer..wakakaka...

E-pin said...

Yan dini dgn dania asik tanya ko je..
aku x tau le dia rindu kat engkau ke atau kat idung kau .. hehehe ... selamat hari rayeee

Anonymous said...

alololo...pandai betul dini ngan dania nie..time2 nak raya terlebih2 lak ingt kat cik yan dier...macam ader makna jer..hikhikhihk...

~~SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN....~~~

elon said...

nak bagi double camne,bisnes belum stat.kehkehkeh