Friday, August 22, 2008

Jemput masuk, Jemput masuk

Assalamualaikum,
Ini adalah blog pertama aku untuk family kita. Tujuan blog ni cuma nak merapatkan lg ikatan kekeluargaan yg ada. maklumla masing2 sibuk dgn kerja dan commitment lain, mungkin dgn cara yg ni je la yg dapat merapatkan hubungan. Blog ini di sediakan untuk apa saja perbincangan
x kisahlah korang nk bg resipi ke nk buat baju ke, nk buat kenduri ke dan apa2 yg lain semuanya diterima. Bg sesapa yg dah terbaca tu harap boleh sampai2kan pada yg lain...
dan sesape yg berminat nk jd moderator, akuboleh add in kan.
Bg sesapa yg still x de internet connection tu rajin2 le pegi CC, x pun apply satu line... especially yg kat kampung tu..
Sesape yg ada komen adalah amat dialu-alukan...
itu saje coretan aku untuk kali ini... jap lg nak balik kampung.. heheh

6 comments:

halis005547 said...

ni cadangan aku ler...
apa kata ko wat carta organisasi kuarga maskuri nie...pastu ko letak la gambo2 diaorg..glemer tuhh.....heheh.....

Shahrul Maskuri said...

tu satu cadangan yg menarik utk dipertimbangkan...
aku akan mengupdatekan semua ahli keluarga dan keturunannya ;)
Wasilah kena amik semua gambau nnt aku masukkan dlm ni

elon said...

a'kum.hai sume ,aku pun dah ade blog gak.layar-layarilah blog aku ni,welcome to my blogspot elon.hehe

kak aii said...
This comment has been removed by the author.
kak aii said...

wah..wah.. bagus-bagus.. semu aorang dah jadi blogger now. good improvement to the maskuri family..
epin ko boleh masukkan google ads lah.. nanti siapa klik boleh dapat duit. can contribute to the family fund.

elon said...

ACIK JON - BRO JEMPUT MASUK DALAM BAHASA JAWA N BUGIS APA, KALAU DALAM BAHASA JAWI IALAH SILA MASUK. BRO APASAL ADA COMMENT DELETED, ADAKAH IANYA BERBAU PERKAUMAN ATAUPUN ADA BERLAKUNYA GANGGUAN JANTINA. SELAMAT BERPUASA, BERBUKA N BERSAHUR. CHECK IT OUT MAN.