Wednesday, October 19, 2011

aktiviti @ ponorogo


Assalamualikum w.b.k..

sperti yang kita maklum, bahawa ada beberapa aktiviti kat kg dr bln 11-12 nie...agaknya la..heheheh..antaranya adalah bdk paling last kt umah kita tu (yan ulat tenggek) yang akan dirisik oleh teman tapi mesranya..muahahaah..bertunang la tu..so stakat ni aku pun x brapa clear psl tarikh dan masanya...kena tanya tuan punya badan la..

pastu napi pulak plan nak buat akikah untuk anaknya (lutfan)..tarikhnya pun aku kurang pasti lagi..kena tanya mak la jugak yer..

so lepas tu bersiap siaga utk family day......so sila sertakan komen yang bernas yer agar perjalanan majlis ini dimudahkan..amin..

12 comments:

halis005547 said...

ari tu mak kata tarikh kenduri aqiqah lutfan 26/11..tu pn kalu x der perubahan le

kak elon said...

kan ker 26/11 tu dah tarikh ttp...sblm ni kan mak nak buat ujung bln 10.tp dkt sgt ngan raya aji.jd mak ubah ke tarikh 26/11..

dell said...

yan ada merisik. lps tu bru tunang. yang merisik tu tak tau mak nak masak apa. tp yg tunang tu 1st raya makan ketupat dan lauk raya biasa le..senang tak payah nak pikir2. kak ilon ckp nak tmbh kuih raya. untuk kek nanti aku sponser le kek blueberry untuk hantaran. mcm hari jadi hari tu..hantaran utk makluman 7 dulang.antara isinya sirih junjung,kek,baju&seluar,gula2coklet,kain ela utk bju nikah,sampinsongkok,lg satu x ingt. gubahn dan pembelian barang rina dan yan.jd standby le duit yan huhuhu..itu je hasil perbincangan dr kg

k y said...

bila merisiknya

dell said...

30 hb nie

kak elon said...

raya aji taun ni kna masak ketupat lebih ler ye mak...heheh...rasa2nya sumer2 blk ponorogo..hihi..

yan said...

baju tung dah yg sposor.. selmt duit aku... hehehe!

Riyaz said...

aku sponsor suara untuk takbir raya jer la..hehehehe

Anonymous said...

kak elon-->nak suruhh mak masak ketupat byk2..tp sapa yg nk nganyam kalau semue balik sabtu..mak kata beli yg segera je

kak elon said...

segera pun kira ketupat juga...hehe

E-pin said...

ada sape2 yg x blk raya aji ker?

halis005547 said...

aku balik umah mentua aku dulu..tgh ari raya tu aku balik umah mak..