Sunday, December 5, 2010

Family Day update

p/s: Zul kalau logo kat sebelah ni kau letak kat t-shirt dpt x RM15 selai ?? muahaha..... kalau boleh kompom t-shirt tu boleh bawak jln2 gi bando nnt...

Assalamualaikum WBT,
Tadi aku sempat jalan2 pegi gambang dgn keluarga metua aku.... ada sikit update info ttg tiket utk masuk....
Dewasa : RM 21.90
Kanak-kanak : RM 14.90

So aku summarize kan kat sini jumlah tiket yg kena bayar kalau semua masuk ke water theme park la....
Emak : RM 21.90
Balong : RM 21.90
K.Ilon : 4 Adult + 2 Kids = RM117.20
K.Wai : 4 Adult + 3 kids = RM132.10
K. Rohai : 2 Adult + 1 kids = RM58.70
Ipin : 2 Adults + 2 kids = RM73.60
Dilah : RM21.90
Rohaya : 2 Adults + 1 Kid = RM58.70
Apar :2 Adults = RM43.80
Napi : 2 Adults + 1 kid = RM58.70
Wasilah : 2 Adults  = RM 43.80
Mizan : 2 Adults = RM 43.80
Zul : 2 Adults = RM 43.80
Yan : RM 21.90
                                                                 Total : RM761.80


Mereka yg dibawah ketinggian 90cm masuk adalah percuma:
 ( Hannah, Harraz  Aina,Riyaz ) - budak2 ni aku x pasti dh sampai 90 cm ke lom... 
utk baby lahir thn 2009 dan 2010 kompom free
Seorang bendahari akan dilantik untuk mengutip duit tiket... nnt senang sorang je beratur nk beli tiket...


Untuk Cabana ( pondok rehat bertilam ) - kadar sewa: RM42.00 ( sesuai utk balong dan tempat letak barang dan tempat baby2 ) - kalau rasa nk sewa kena book awal... sbb kalau sewa masa kita sampai kompom dh fully booked....
Sekian update utk kali ini



19 comments:

halis005547 said...

aku setuju kalu cabana tu sesuai utk balong kita sewa jer la..pndgan aku jer la..yg lain??

yan said...

setuju

E-pin said...

kalau tshirt letak gambo penguin tu ko setuju ke x yan?

Anonymous said...

letak gambo kambing la bru syok...

KAK Y said...

ati kira tiket dwasa ke knak2.

E-pin said...

kak y aku rasa saiz ati tu sama dgn kanak2 jer

Anonymous said...

kena ukur dulu.. kalau bawah tahap tu kanak-kanak le.. kalau lebih tahap dewasa khekhekhe..

halis005547 said...

pin aku satu cabana ye..

E-pin said...

cabana tu kena share la.. aku rasa 2 cabana dh cukup tu...

halis005547 said...

ok gak..aku ingat ko booking jer la.

kak aii said...

haah betul tu..akak rasa 3 cabana ok kot.. sebab ramai pun.

~yan~ said...

baju letak gambo penguin nak buat aper.. aku pun segan nak pakai..
hahaha... baju kaler naper.. jgn la kuning.. kulit aku nie cerah sangt nak pakai kaler kuning tueee... huhuh

E-pin said...

tunggu zul punye update... senyap je ni...

zue said...

zul sibuk mengalahkan najib.. hehe yg pastinya baju budak temanya powerpuff girl.. utk riyaz ngan haraz pon layan gak powerpuff girl.. hehehe

dell said...

kita orang kat kg, ketua rombongan ke Gambang ialah apar.. jadi bertolak lepas muz meeting..Kat sana kak aii kena tunggu la.. sbb smpai terus nak masukkan balong..

E-pin said...

T-shirt family day apa cerita? sonyap yooo

Anonymous said...

haah..apa citer t-shirt nie..zul..oo..zul..menjelma la ko kat cni..jgn nk menjelma kat fb jer..huk..huk..

kak aii said...

akak pun bertolak petang la.. pagi keja..takde cuti dah

Anonymous said...

iye lah jampi sikit.. wahai zul.. dimana kah kau..menjelma lah hehehe