Tuesday, November 23, 2010

Kembali ke Family Day

Salam semua... ok kita kembali ke agenda yang tertunggak iaitu Family Day... aku berani menulis sbb aku baru je bayo duit kat kak rohai hehehe...
Marilah kita bersama2 berbincang2 apa agenda2 yg perlu masa family day nnt.... tentang dinner n lunch tu nnt aku akan uruskan... yg lain2 tu terbuka untuk perbincangan.... sekian..

From KL ( 211KM) - about 2.5 hours

View Larger Map

From Muar ( 227km) - about 4hours

View Larger Map

Layari : http://www.bgrc.com.my/home.php

61 comments:

kak aii said...

sapa yang bawak abg long tu boleh la bersanggah kat rumah akak sehari sebelum tu.. takda la lama sangat perjalanan tu nanti..

E-pin said...

aku rasa yg dr muo tu gerak ikut muadzam kot..

E-pin said...

lg satu... thn ni mmg x de buat tshirt ke? cuba tny semua org kot2 ada sesape yg berminat dgn hg yg berpatutan boleh la kita collect duit buat tshirt kot...tu pun klau ramai yg berminat laa

kak aii said...

sebab mak kata takut abg long mabuk kalau lama2 sangat dlm kereta.. nanti sampai sana, bukan family day emak plak yang kena jaga abg long sakit.. kalau abg long boleh tahan oklah

E-pin said...

rasanya abg long dh ok x? janji sblom pegi tu dia kena buang2 segala isi perut sblm makan pil mabuk novomin.... tp kalau balong rasa nk singgah rumah kau pon ok gak... maklum le balong tu dh lama x pegi kolompoooo...

muz said...

24hb ade meeting plak...adus..tensen..mintak2 meeting abis cpt..

~yan~ said...

family day berapa hari bulan nie?? kena ader kat gambang hari aper?
yan nyer bahagian nak bayar kat saper?? kat kak dila ke kak ai??

halis005547 said...

yan dh ketingalan ketapi...hahaha..fday 24~26/12..24 dh brtolak kegambang.duit byo kat kak ai.

kak aii said...

haah lah yan ko ni dah ketinggalan kereta api betullah.. kalau ko nak naik akak pun boleh gak..

E-pin said...

yan ko dtg awal la.. bole lepak2 rumah abg....

kak y said...

YAn, akak rasa ko kna tumpangkan ana..

~yan~ said...

ok dah cuti 24hb...nak datg awal bila nyer... 24hb tue la baru gerak pasal hari tue baru cuti.. ok boleh.. ana tumpang yan nanti...ader saper2 lagi nak tumpang?? :P

dell said...

yan balong nak tumpang ko hahaha.. kak aii aku bawak balong tapi follow apar. Nak pg rumah ko leceh lah.. lagi pun tak tahu. Lagi rumah terus je...

dell said...

cadangan buat baju.. tapi bayar sendiri.. setakat nie yang aku tahu RM 15 sehelai.hahaha wakil zul. ada baju nampak meriah. lagi satu senang nak kenal..dari jauh dah nampak!

Anonymous said...

setuju!!!tp bukan satu kemestian le..almaklum le duit dah labur dalam perjalanan jauh nie..lepas tu nak masuk tema park lagi.. sape yang rasa nak buat ok..yang rasa tak nak buat pun ok.

dell said...

khas untuk napi: tawaran mengkompaunkan kesalahan Lalulintas.
i) no notis: 1000153328
ii) Pejabat/balai: Subang Jaya
iii)Tarikh: 26/10/2010(15:31)
iV) Tempat kesalahan :KM 8.5
L/Raya Elite.
v)No Pendaftaran: Motocar(NBC9573)
vi))Jenis kesalahan: Pandu laju
dikesan:110 KM/J Had Laju:90
KM/J
vii)Kompain :RM 300
terima kasih

Anonymous said...

napi kna kompoun ekh...dila sediakn dana siap2...kompom napi nk pnjm nnti...hahaha....

dell said...

yang lain pun berhati-hati le.. nak g jalan nie.. nanti balik jalan dapat cenderamata dari polis trafik jugak huhuhu

napi said...

peh hampeh tul la...masa aku kena keje kt klia la ni.....adoi..ada sapa nk tolong byr ni...aku bru terbang rm 2,300 repair keta huhuhu....

napi said...

ni nk kena bantuan pak ploisi zaki ni,,huhuhu....

kak aii said...

haah... yan pun kena cenderahati ada dtg satu saman ekor kat rumah akak hari tu..

E-pin said...

ok aku nk 2... satu saiz L satu saiz M... kalau ada saiz bebudak aku nak gak....

dell said...

aku pun nak saiz 'S'

Muz said...

Muz nak 'L' dan 'M'

Muz said...

ops! lupa lagi satu kalau ada saiz budak pun Muz naik!

yan said...

yan nak saix "XS" atau saiz "s"

Kak Ilon said...

kak ilon nak "XL" satu dan "L" empat helai

Balong said...

Balong saiz "M"

halis005547 said...

aku nk saiz M & XL

Roya said...

aku nak "XL" dan "M"

Riyaz said...

alamak...ini sudah bagus...semua nk t-shirt...huahauahua....tp disebabkan dila yg dealkan RM15, jadi aku terpaksa la cari kain dan cetak yg rm15..ahahahha...design akan aku upolad...cuma nk tanya ni..tema kaler apa?

dell said...

purple tua ok tak?

dell said...

Zul sebenrnya aku main hentam je harga dia hahaha.. tapi bolehlah kan hehehe

dell said...

tak pe le zul.. duit kitaorang pun dah susut.. yang penting ada kenangan..hehehe

Riyaz said...

baek2....ni aku pun tgh azab nie ni wei..hahaah...alamak, kak ai nanti aku bayot erkh next wek..duit x ramai nie...lalalalalaal

Anonymous said...

kita buat warna warni hahaha...jgn lupa letak lambang 1 malaysia hehehe...

kak aii said...

akak nak satu (L), Satu (XXL), satu (S). apa kata kita buat warna kuning yg ternag, nukan kuning taik.. ok gak.. mesti meriah punya.. sekali tengok orang ingat kita team brazil..ha..ha.. lagi satu kak wai mesti suuka punya.. kalau purple org lelaki pakai mcm kelakar.. ha.ha

dilah - takpe kalau nak gi terus.. tapi bebaik sikit jln segamat tu ya.. jln tu bahaya sikit..

satu lagi, alang pegi ke tak, kalau dia tak pegi akak nak cancel satu aparment.. kalau nak pegi, confirm ya..

yg belom bayar - tinggal zul ngan alang je..

dell said...

rasanya roya pegi. nanti confirm balik..

KAK Y said...

aku nk M(3 PCS)S(1PC) XS(1PC)

halis005547 said...

zul zaki pnya nk XXL la..

E-pin said...

kaler apa sbnrnya ni? zul ko upload design cpt2 sket..

dell said...

a'aa la zul upload, banyak warna dan design.. lepas tu kita undi..lg satu kad kawin aku(draf) bwk balik sbtu nie..boleh?

dell said...

wah!! kak aii punya cadangan tu.. kita kena cari seluar hijau heheh team Brazil

dell said...

zul mak cakap mak nak bikini saiz "L" mak nak main pantai heheh sakit perut aku permintaan mak nie!:O

Anonymous said...

kalo kaler putih lg cantik....

Anonymous said...

putih mmg cantik nampak relax tapi nak jalan jauh nak jimat bawa baju kalau boleh baju tu nak buat mandi..warna putih tu faham2 je la..

dell said...

cantik tapi nak mandi mcm tak sesuai.. kena pakai baju smimis warna putih gak.. kalau tak seksi..apa kata biru 'turqoise'ok tak..Zul tulis kata-kata yang ringkas cari kata-kata yang best la hehehe
Contoh: FM 4ever, apa-apalah..tema kita athun nie...

p/s: FM (Family Maskuri)

dell said...

zul tambah sikit lagi tulis juga Gambang. Ikut kreativiti ko.. cadangan je.. kalau sape2 ada cadangan yang lebih baik boleh le cadangkan. senang zul nak buat dan design baju tu.

liza said...

liza nak M ngan mizan XL

halis005547 said...

zul aku nak saiz M & XXL..

Anonymous said...

sulam nama kat bju...heheheh

halis005547 said...

kalu sulam nama aku setuju..baju xkan ilang pnya..

zue said...

untuk budak dari umur 2 ke 6 thn cik zu ada belikan t shirt.. calon2nya adalah fairuz, yaya, dini, aina, alia, hanna, riyaz dan haraz..
tp xde tulis family maskurila.. hehe

E-pin said...

tq to zue... semoga panjang umo dan dimurahkan rejeki...

kak aii said...

tq zue.. psa sponsor baju bebudak..

Anonymous said...

t/kasih buat cik zu kita.semuga dipanjangkan umur, dimurahkan dan dilimpahkan rezeki serta keberkatan yang berpanjangan...amin...

dell said...

byr kat kak aii rm 80.00. ada kat gambang 24-26 hb 12

halis005547 said...

duit apa yg nak kna bayo kat kak aii tu?

kak aii said...

ntahla.. akak pun tak tau.. duit apa yang nak bayar tu.. akak terima je..ha..ha

dell said...

bukan..jawapan tu tuju dekat yan.. sblm akak tulis tu Yan ada sent tanya pergi bila dan bayar kat sapa? aku pun pelik kan, wasilah dan kak aii dah jawab kenapa dia tanya lagi.. sebb tu le wasilah dan kak aii pelik. dia dah delet kot..

Anonymous said...

ntah2 dila mimpi..maklum le majlis dh dkat ni..mcm2 pkir.