Thursday, May 21, 2009

Aktifkan balik hari mu

To all, i feel so sorry coz unable to update this blog frequently... aku baru je 10 hari keje ngan gomen n baru seminggu keje dh kena course seminggu kat tg malim... aku berkursus kat Kalumpang resort and training centre.. nice place but not equipped with the wifi... 
aku akan posting ke kuantan on 1st June... so semakin jauh nnmpknya.. anyway diharapkan blog ni tetap terus menjadi medium merapatkan ukhwah dan silaturrahim antara kita....
kepada sapa2 ahli keluarga yg berminat nk jd moderator adalah sgt dialu-alukan dgn syarat anda mempunyai google email... jadi tak le blog ni sepi tanpa kehadiran thread2 baru... pada wasilah dan zul rajin2 ler masukkan thread baru kalau aku x kesempatan... rasanya dh boleh plan event besar utk tahun ni....
kepada yg lain2 tu rajin2 le jenguk2 blog ni... maklum le penyampaian secara bertulis lebih berkesan dari penyampaian secara lisan... paling x pun kita x gaduh mulut... gaduh tulis jer hehehe... 
Ok wish u all good of luck.... 

26 comments:

kak aii said...

haah... akak tengok pun dah tak ramai yang menjenguk sebab takde cerita baru..

akak pun boleh le jadi moderator ni..nanti masukkan ok..

napie said...

iye le..aku hari2 masuk blog ni tp x der cite baru le...cite rr ckit psl projek puyuh kita 2.brp lama postpond ni?..

aprilon said...

projek puyuh postpone ka
kene post mortem ni
(*.*) acik jon @ azul

halis005547 said...

hehehe..sori ler..aku busy skang nie..x smpat nak jenguk blog nie..pasal projek burung puyuh tu buat masa nie kitaorg nak buat projek bela ayam dulu..sbb setakat nie pengenalan kpd menternak ayam daging reject yg biras apar bg bln lepas berjalan lancar.dah sembelih pn minggu lepas..tp pd masa yg sama kitaorg pn menternak ayam kampung gak..setakat nie ada 11 ekor yg sdg membesar..esok aku n dila maybe nak beli lg..nak wat raya punya..so sapa2 yg rasa nak join tu bleh la bgtau..

Riyaz said...

btl2..x der story apa2 erkkh kat blog ni.yer la masing2 tgh bz skit..aku pun sama.dh naik muntah dah ngan event & program.nanti la aku pkir2 kan event utk kita punya family..setidak2 pun citer plan hari raya...hahahahah

abemat said...

ya la bro ryas ...lmer no tk bce sentuhan nurani lu...her2,orge seni lain gak...tajamm

arif said...

esokk tinggalkan sekor ayam untuk ayeppp...tau cik lah kecik..ni arip...bay-good bai

dell said...

family day kita this year kat ner.. blh le plan sikit-sikit.. pilih tempat sekurang-kurang nyer mcm tmpt ari 2.. atau yang lebih baik..mgkn bleh tetapkan tarikh skali jadi boleh le tetapkan cuti awal. duit pun boleh longgok cikit-cikit. wasilah boleh bukak simpanan tetap family day.. tak de riba punya..hehehe

muz said...

betul3... slalu busn2 bukak blog..tp xder yg baru..jd slalu menyebuk kt shoutout...
ayam daging tang reject dlm proses tguuu yg terbru nye rejected..

acik jon @ azul said...

salam semua
any body can comfirm when actually going to penang/langkawi
bertolak hari ape n pulangnya hari ape
kalau kene gaye gua boleh joint kot
sape2 nak tengok vc hannah terkini boleh tengok kat sini
http://www.youtube.com/user/LODEH08532
taceh

dell said...

langkawi tu nak ambik tuan puteri mus. Dia kan nak abis dan bersedia berkhidmat.. Setakat ni nak pegi Apar mesti le.. dia punya bini.. dila, mak mungkin.. zul and family.. sape-sape nak jont boleh le.. kita sewa le apartment ke.. tarikh dia: 24/6/2009 mlm pegi - 26 /4 bertolak.Saja ambik kesempatan melancong...Pemandu pelancong Pak cik Roya..roya mungkin pegi, mungkin tak

halis005547 said...

ari tu roya kata mungkin dia x pegi..takut alya mengaruk dlm keta..tp x tau la kalu dia nak pegi plak..

muz said...

ceh..terangkat plak sye... puteri tercelup... hahaha
jom rmi2 ler kita pegi.. hehe.. bkn slalu dpt g penang n langkawi ni... ade peluang n kesempatan tu diizinkan... ape laie, moh ler kita.. hehehe
penang sat jea..semata nk amek sy.. hihi ;0

halis005547 said...

aik cik muz..mcm ayat dlm shoutout jer..copy paste ker??hehehe...

acik jon @ azul said...

ok dell thanks for the info
jadik dari muar 24/6 malam
dan bertolak balik dari langkawi
26/6
dari 24/6 hingga 26/6
dari rabu hingga jumaat
kene ponteng sekolah lah jawapnye

Alhamra said...

dah lamer x masuk blog 3mgu kat kg x dan nak tengok anyway..Bravo..tuk arif menang 5-0 dlm permainan bola sepak pg tadi diantara kengkawan setadika dgnnya hehe x sia2 bgn pagi..
siap informed mirul lagi " Mirul ko nak tengok aku main bolakan? kalo aku kalah ko jangan nangis eh....

napie said...

nape x pg ari kamis jumaat sabtu.skurng2 nyer ponteng sek sehari jer....

~yan~ said...

alahai..seronoknyer... nak pegi tp macam lama sangat lak nak ambik cuti.. saya nie dah la baru berkhidmat..huhuhu.. nway.. kalau balik tue, jagn luper adikmu nie buah tangan...:P

muz said...

eh...yer ker sama dlm shoutout..
hehehe..
ter excited plak sy.. huhuhu

Riyaz said...

napi, bkn x nk p weekend tp x smpt..lgpun ahad tu kwn opis aku kawin kt bt pahat..ni pun cuti aku cam hampeh..siksa..klu x lps, aku cuti jgk..hahahah..
sapa2 yg nk p maklumkan kat dila la..skali2 jln kan...lgpun pas cuti sek best skit...brh x mahal & org pun x ramai..hahahah..

p/s: abe mat, jom ler join...kurang2 blh blanja mkn kat R&R..hahaha

kak aii said...

jomla plan untuk family day tahun ni.. so rajin2 le click.. akak je yang rajin click.. everybidy click le sehari sekali..

ujung bulan ni akak dah dapat rm350.00 untuk family holiday dana..
kira dah boleh cover 2 bilik free dah.. kalau kita rajin sikit.. mungkin boleh banyak sikit family dana ni

halis005547 said...

entah diaorg nie..klik jer la..aku pun baru jer lpas klik nie..planning family day nak wat kat ner taun nie??kalu dpt place mcm afamosa ok gakkan..jgn ler dlm ujung taun..time aku dijangkakan bersalin tu..insyallah...nanti kempunan aku nak join..huhuhu...zul ka kan selalu jd planning program..x de idea ker

napie said...

nk pg ujung taun ni ker awal taun depan ni?

acik jon @ azul said...

ujung tahun pon boleh
ujung tahon depan pon boleh
ha88x

Anonymous said...

ish3...ha88x...? gerenti dr pkl 7.20AM-7.20PM x berenti lg...ha3x jer...kehehkeh...

dell said...

oi anonymous.. sape ni.. ketawa 88x maraton ke..ini kena check ni..merbahaya ooo...