Tuesday, October 7, 2008

Tribute to YAN






5 comments:

halis005547 said...

agaknyer aku ader adik sorang jer ker??balik2 muka ko jer dik....bosan ah...wei mana muka aku??

Anonymous said...

wakakakak....aku sgt terharu sebab gambor raya kita semua aku x touch-up...tp apapun ok la...sebenarnya aku dah buat satu web kat fotopages.com tp x smpt update...dlm blog ni pun kira ok la...

Anonymous said...

eh.. mana kak aii punya gambar yang latin-latin tu. pasal takde.. sedihnya..my family picture letak le.

E-pin said...

kak aii..
puas aku cari ko punya family punya gambar.. mana ada??? ko ada bergambar satu family ke x ari tu...

Zul,
aku saje je upload dlm blog ni.. next month gambar ni semua masuk archive.. ko kena upload semua dlm fotopages

Anonymous said...

gambar family kak ai dalam camera abg is.. abg epin, nanti yan send kat abg gambar dari camera abg is.. huhu sian oo kak ai... penat menyamar ala-ala orng latin...tehehehe