Wednesday, January 13, 2010

Gambar Projek pembinaan kandang kambing







Setakat ari nie projek pembinaan kandang kambing berjalan dgn lancarnya.Dah siap 10% dan gmbr projek ini akan diupdate seminggu sekali..








13 comments:

kak aii said...

ok good. Ingat ya tarikh akhir pembinaan kandang ini ialah 31 Januari 2010. Untuk tidak membuang masa, akak rasa mizan dah kena cari benih rumpur napier and tanam le secepat yang boleh..

Satu lagi, akak dah buat satu website yang akan membincagkan khususnya projek ini. url dia kat sini: http://sites.google.com/site/petermascorp/. Kena ada gmail akaun. sapa yang tak de tu, tolong create satu dan bagitau akak. baru akak boleh bagi akses.

Nama company dah ada dah: Petermas corporation.

zue said...

mcm tiang paip apar yg buat pagor kat depan umah je tu.. betol eh apar? hehe

napi said...

brp modal minimum share holder ni.?

E-pin said...

dah bole amik rumput guatemala ngan kawan zul tu... mintak sepuluh batang je sbb dia membiak cepat....

Riyaz said...

orait...tompok ni no kwn aku tu..nama dia zul jgk..0126305011 ..ko deal btl2 ler dgn dia..jmpa dia ker kt sg rambai tu..sbb dia bkn slalu kt melaka..byk kuar KL..napi, share minimum x der..maksimum pun x der..klu ada lebih bg lebih...hahahaha...aku pun x bg lg nie..budget ada lari skiet daaaaaa

kak aii said...

ok. boleh tak kita transfer kan perbincangan projek ni ke url yang baru tu.. semua update kat satu tempat je.. takde la bercelaru sangat dengan berita 2 family yang lain.

Napi: minimum ialah RM1000.00 maximum takde.. Kalau ada satu juta pun boleh.. he..he.. Kalau memilih pembayaran bulan2 kira RM100 sebulan..

Kalau nak masuk confirm ngan dilah.

Anonymous said...

kalo kambing dah ada nnt,pelepah kelapa sawit yg dah ditebang jgn bako,kambing suka makan pelepah kelapa sawit...makanan tambahan selain rumput napier ke guatemala ke ape tu...pelepah kelapa sawit kering boleh buat unggun api tiap-tiap petang.kambing ni tiap2 petang kena buat unggun api...

~yan~ said...

kak ai petermas dah macam peterpan dah bunyik nyer... hahahhahah... layannnn~~~ hahahah

kak aii said...

terima kasih anynomous.. sapa le tu bunyi mcm dah biasa menernak kambing.. boleh le tunjuk ajar kami yang baru nak menapak ni

napi said...

aik nk kuar modal pun leh wat instalment ke?hehehhehe....tgk le cmne nti.. aku pun tgh nk pki duit ni.klu dh lpg2 ckit sok leh le agaknye...

dell said...

projek nie kita dah buat dgan jumlah yang besar jadi kena FOKUS..yang nak buat pembayaran boleh tengok minit mesyuarat pertama.. berapa bayaran.. kalau bleh start this month..

E-pin said...

petermas... peterlekmas.. hehehe ada cadangan yg lebih baik/?? farmas? maskuri ranch? hehehe

kak aii said...

Semua ahli yang telah memberikan gmail address telah diberikan akses untuk mengupdatekan news mengenai boer kita di site kambing kita http://sites.google.com/site/petermascorp/.

So rajin-rajinlah buat update dengan komen yang bernas.